Skip Navigation

Etikai és Csalási segélyVonal

Jelentse a csalás gyanút  vagy etikátlan magatartást

Ez a jelentési szolgáltatás felhasználható csalásgyanús vagy etikátlan magatartás bejelentésére. Kérjük, ne keverje össze a csalást az Ön által benyújtott vagy esetleg benyújtani kívánt vitával, kérdéssel vagy panasszal. Ha általános vagy szolgáltatással kapcsolatos megkeresése van, amely nem tartalmaz csalást, kattintson ide.

Minden olyan alkalmazott, ügyfél, részvényes vagy más érdekelt fél, aki észleli vagy bizonyítékkal rendelkezik az etikai gyakorlatok megsértésére, mint például csalás gyanúja, etikátlan magatartás, pénzügyi számviteli szabálytalanságok, helytelen értékesítési gyakorlatok, tárgyalások beszállítókkal, szolgáltatásokkal, üzleti partnerekkel (brókerek stb.) vagy bármilyen típusú üzleti kapcsolatról értesítheti a MetLife-ot a MetLife etikai és csalási segélyvonalán keresztül, ide kattintva.​

Ezeknek a csatornáknak az a célja, hogy a hét minden napján, a nap 24 órájában, biztonságosan, függetlenül és névtelenül kizárólag etikátlan magatartásról és csalásgyanúról szóló bejelentéseket fogadjanak. A MetLife megtiltja az alkalmazottaknak, hogy bármilyen formában megtorlást folytassanak bárkivel szemben, ha csalás gyanúja vagy etikátlan viselkedés miatt aggályai vannak. A megtorlás a Vállalat Üzleti Etikai Kódexe értelmében tilos.​

Minden hívást diszkréten és bizalmasan kezelünk.