Skip Navigation

E-kommunikáció

Mi az e-kommunikáció?

  • Az elektronikus kommunikációval kiválthatja a postai kézbesítéssel kapcsolatos nehézségeket, mivel e-Kommunikáció használatával minden információt elektronikus úton fogunk megküldeni Önnek MyMetLife postafiókjának, „Értesítések” felületére.
  • MyMetLife ügyfélportálunk elérhetősége

Miért érdemes e-kommunikációra váltani?

  • Ajánlott és tértivevényes küldemény esetén sem kell többet a postára menni a leveleiért
  • Kényelmes, gyors és megbízható
  • Papírmentes, környezetbarát és költséghatékony megoldás
  • Díjmentes szolgáltatás ügyfeleink számára

Hogyan tudok váltani e-kommunikációra?

  • Szóban: +36 1 391 13 00 telefonszámon ügyfélszolgálatunk felhívásával, szerződésszámának és telefonos PIN kódjának megadásával
  • Emailben: a MyMetLife szolgáltatási szerződés és a Nyilatkozat az elektronikus kommunikációról nyomtatványokat hiánytalanul kitöltve, aláírva, majd azokat szkennelve, vagy telefonjával lefényképezve küldje el az info@metlife.hu címünkre, a szerződéskötéskor megadott, rögzített email címéről.
  • Személyesen:
    - Tanácsadóján keresztül
    - Központi, személyes ügyfélszolgálatunkon a 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. (Duna Tower irodaház) 11. emeletén

További információra van szüksége?

Én is e-kommunikációra váltok!

Az aktiváláshoz kattintson az alábbi lehetőségek egyikére:

Rendelkezem MyMetLife fiókkal
Rendelkezem MyMetLife fiókkal

Rendelkezem MyMetLife fiókkal

Nem rendelkezem MyMetLife fiókkal
Nem rendelkezem MyMetLife fiókkal

Nem rendelkezem MyMetLife fiókkal