Skip Navigation

Karrier

PEAK ACADEMY

Partner in Entrepreneurship, Advancement, Knowledge

A PEAK Akadémiát azért hoztuk létre, hogy partnerre találj bennünk vállalkozásod és saját magad fejlesztéséhez.

Meglévő szakmai tapasztalatod alapján olvass tovább az Akadémia biztosította lehetőségekről.

Saját praxist építenél egy egyedülálló partneri kapcsolatban?

Saját praxist építenél egy egyedülálló partneri kapcsolatban?

Ha rendelkezel 2+ év biztosítási vagy pénzügyi területen szerzett tapasztalattal és készen állsz a saját vállalkozásod fejlesztésére, akkor kamatoztasd nálunk vezetői ambíciódat.

Pályakezdő vagy, de gyors karrierutat keresel a vezetői székig?

Pályakezdő vagy, de gyors karrierutat keresel a vezetői székig?

Építsd fel saját vállalkozásodat a MetLife védőernyője alatt, szakmailag támogató légkörben, egy 1 éves komplex vezetőképző program keretében.

Építs karriert velünk

Aktuális állásajánlatainkat az alábbiakban találod. Aknázd ki lehetőségeid egy sikeresen működő vállalat segítségével és építsd fel karriered nálunk!

A vállalat konzervatív, ugyanakkor magas hozamokat produkáló befektetési politikája, a társaság stabil pénzügyi háttere, valamint felkészült hazai és nemzetközi szakembergárdája segítségével vált az egyik legeredményesebb hazai biztosítótársasággá.

Társaságunk sikerességét alkalmazottaink együttes erejével és munkájával értük el, éppen ezért a megfelelő jelölteknek értékes lehetőségeket biztosítunk a fejlődésre.

A MetLife arra bátorítja jelöltjeit, hogy használják, valamint fejlesszék sokrétű készségeiket és tudásukat. Ha jó analitikus, interperszonális és kommunikációs készségekkel rendelkezel, emellett szeretnél tanulni és fejlődni, akkor várjuk jelentkezésed.

A MetLife elkötelezett amellett, hogy dolgozóinak széleskörű, versenyképes juttatási csomagot állítson össze.

Küldd el önéletrajzod

Faxon:
(06 1) 391 1660
Levélben:
HR osztály
H – 1558 Budapest, Pf. 187.
E-mailben:
allas@metlife.hu
Építs karriert a MetLife-fal: www.metlife.com

Adatkezelési tájékoztató pályázók részére

Telefonos és személyes ügyfélszolgálati ügyintéző Collapsed Expanded

MUNKAKÖR CÉLJA

A biztosítótársaság ügyfeleinek és üzletkötőinek pontos tájékoztatása, információk átadása, segítség nyújtása, felmerülő problémák gyors megoldása, illetve feladatok továbbítása az adminisztrációs ügyfélszolgálati csoportnak.

FŐ FELELŐSSÉGEK

ÜGYFELEK TELEFONOS KISZOLGÁLÁSA

A biztosítóhoz beérkező telefonhívások fogadása, illetve kimenő telefonhívások kezdeményezése. Továbbá az ügyfélszolgálat hatáskörébe tartozó e-mailek kezelése. Az adminisztráció és a tájékoztatás pontos elvégzése.

felelősség az ügyfelek részére nyújtott információadás, illetve az ezzel kapcsolatos elvégzendő feladatok határidőbeli elkészítéséért, aktualitásáért és pontosságáért, valamint az adatok, információk valódiságáért a mindenkori MetLife sztenderdjei alapján;

Részletesen:

  1. Napi feladatok:
  • Adminisztrációs ügyfélszolgálati csoportnak feladatok továbbítása, megküldése.
  • Tranzakciók vizsgálata, tisztázása
  • Ügyfelektől érkező telefonhívások fogadása, tájékoztatás nyújtása és problémák megoldása, kezelése.
  • Tanácsadóktól érkező telefonhívások fogadása, tájékoztatás nyújtása és problémák megoldása, kezelése.
  • Külső és belső ügyfelektől érkező emailek kezelése és megválaszolása tájékoztatás nyújtása és problémák megoldása, kezelése. Az e-mailek adminisztrációja.
  • Személyes Ügyfélszolgálaton történő munkavégzés a vezető által megjelölt időpontokban. Bejövő ügyfelek és tanácsadók kezelése, hívások adminisztrációja, beérkező/leadott dokumentunok átvétele, adminisztrációja. Túlcsorduló hívások kezelése.

felelősség az ügyfelek részére nyújtott információadás, illetve az ezzel kapcsolatos elvégzendő feladatok határidőbeli elkészítéséért, aktualitásáért és pontosságáért, valamint az adatok, információk valódiságáért;

Egyéb feladatok:

  • Contact Center és Személyes Ügyfélszolgálat munkatársak segítése munkaköri feladataik ellátásában.
  • Call Center és Személyes Ügyfélszolgálat vezetője, ill. helyettese által kiadott egyéb  feladatok elvégzése.
  • Bróker és hálózati értékesítő kollégák támogatása mind telefonon, mind írásban.

Kapcsolatok:

Folyamatos kapcsolat: Contact Center és Személyes Ügyfélszolgálat vezetővel és a csoport munkatársakkal (Call Center, Személyes Ügyfélszolgálat,  Panaszkezelés) Backoffice-szal  (díjkönyvelés, ügyféladminisztráció, kockázatelbírálás, kárelbírálás), üzemeltetéssel, területi igazgatókkal, tanácsadókkal, valamint erre vonatkozó utasítás alapján a biztosítóval szerződésben álló személyekkel.

KÖVETELMÉNY/TAPASZTALAT

Legalább középfokú végzettség; előny a telefonos ügyfél kiszolgálás területén megszerzett tudás, illetve tapasztalat; számítógépes ismeretek (Word, Excel, Power Point, Lotus Notes), nagy munkabírás, igazodás az ingadozó terheléshez, esetenkénti feszültségekhez, önálló munkavégzésre való képesség, megbízhatóság, precizitás, konfliktuskezelő képesség.

KOMPETENCIÁK

Kizárólagos kompetencia: ügyfelek teljes körű kiszolgálása személyesen és telefonon, ezzel kapcsolatos adminisztráció elvégzése; telefonos ügyféltelefonok fogadása.

koncentráló képesség

empátia

segítőkészség

munkához való pozitív hozzáállás

problémamegoldó képesség

önállóság

monotóniatűrő képesség

precizitás, pontosság

konfliktustűrés, - kezelés