Skip Navigation

Archivált hírek

Tisztelt Ügyfelünk!

Tekintettel a Magyarország Kormánya által bejelentett vészhelyzetre, valamint felelős vállalatként a koronavírus miatti személyes látogatások harmonikus és biztonságos elosztására és ügyfeleink egészségének védelmére, Társaságunk a követkető változásokat vezeti be személyes ügyfélszolgálati irodánk nyitvatartásával kapcsolatban.

2020. december 22-től személyes ügyfélszolgálatunk előzetes időpontegyeztetést követően fogad csak ügyfeleket. Az időpontfoglalás telefonos ügyfélszolgálatunkon ügyintézőn keresztül, illetve emailben az info@metlife.hu címre küldött üzenetben lehetséges.

- A Magyarország Kormánya által bejelentett kijárási korlátozás miatt személyes ügyfélszolgálatunk a hosszított nyitvatartást igénylő napokon az eddig megszokott 8:00 és 20:00 közötti időpontról, 8:00 és 19:00 közötti időszakban áll majd rendelkezésre.

Ahogyan mindig, úgy online és telefonos csatornáink természetesen ebben az időszakban is ügyfeleink rendelkezésre állnak:

  • Az info@metlife.hu címünkön várjuk ügyfeleink kérdéseit, kéréseit.
  • MyMetLife portálunk rendelkezésre áll tranzakciók indítására.
  • Telefonos ügyfélszolgálatunk várja ügyfeleink hívását a +36 1 391 1300 számon.

Fentiekkel kapcsolatos szíves megértését köszönjük!

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Az ünnepi időszakra való tekintettel nyitvatartásunk a következők szerint módosul:

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • December 12. (szombat): 8:00-16:00
  • December 18. (péntek): 8:00-15:00
  • December 21.-22.-23. (hétfő-kedd-szerda): 8:00-17:00
  • December 24.-25. (csütörtök-péntek): zárva
  • December 28.-31. (hétfő-csütörtök): 8:00-17:00
  • Január 1. (péntek): zárva
  • Január 4. (hétfőtől): megszokott nyitvatartás

 

Személyes ügyfélszolgálat:

  • Személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag csak időpontegyeztetést követően fogad személyesen ügyfeleket. Kérjük, hogy időpontfoglalással kapcsolatban hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +36 1 391 1300 számon, vagy írjon emailt az info@metlife.hu címünkre, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a kijárási korlátozás feloldásával párhuzamosan személyes ügyfélszolgálatunk nyitvatartása 2020. május 20-tól a korábban megszokott, korlátozás előtti munkarendre tér vissza.

A nyitvatartási időről és ügyfélszolgálatunk eléréséről további tájékoztatást a https://www.metlife.hu/ugyintezes/elerhetosegek/ oldalunkon talál.

Tekintettel a továbbra is fennálló járványügyi veszélyre, ügyfeleink és kollegáink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy az ügyintézés teljes idejére viseljen maszkot, illetve kesztyűt. Megérkezéskor használja az épületben, a bejáratok mellett elhelyezett kézfertőtlenítőket bármelyikét.

A személyes kapcsolattartás elkerüléséhez továbbra is rendelkezésére állnak telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai, illetve MyMetLife online ügyfélportálunk már megszokott funkciói is.

Előre rögzített időpontfoglaláshoz pedig várjuk szíves megkeresését, a fenti, elérhetőségeink oldalon található csatornáink bármelyikén.

Tisztelettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfeleink!

Önök és munkatársaink, illetve családjaink biztonsága elsődleges szempont számunkra. Egészségünk megőrzése érdekében alkalmazkodunk a kialakult helyzethez és követjük a Kormány és a globális MetLife rendelkezéseit.

Ebben a megváltozott élethelyzetben is a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást digitális rendszereink támogatják és lehetővé teszik az irodán kívüli munkavégzést, ezért munkatársaink biztonsága érdekében otthoni munkavégzést rendeltünk el. Minden területünkön a fennakadásmentes üzletmenet és  a hatékony munkavégzés biztosítása a célunk.

Kérem, hogy a személyes ügyintézés helyett telefonon (06 1 391 1300), e-mailen (info@metlife.hu), vagy a MyMetLife ügyfélportálon keresztül keressék ügyfélszolgálatunkat. Amennyiben biztosítási szerződéseikkel kapcsolatban kérdéseik merülnek fel, keressék telefonon tanácsadójukat vagy ügyfélszolgálatunkat bizalommal, a fenti elérhetőségek egyikén. Megértésükre és együttműködésükre köszönettel számítok!

A biztonság a szakmánk, minden tőlünk telhetőt megteszünk Önökért!

Vigyázzunk egymásra!

Üdvözlettel,

Dr. Zolnay Judit

MetLife Magyarország Vezérigazgató

Tisztelt Ügyfelünk!

Elkötelezettek vagyunk Ügyfeleink iránt, munkatársaink folyamatosan dolgoznak a biztosítási szerződések kiszolgálásán. Ügyfeleinken túl felelősséggel tartozunk munkatársaink iránt is, hogy mindennapi jelenlétükkel és kiemelkedő munkájukkal biztosítsák ügyfeleink elégedettségét és kéréseik határidőre történő teljesítését. Kérjük, hogy mindezekben segítse munkánkat és gondoljon ügyintézőink, kollégáink egészségére!

SZEMÉLYESEN CSAK ABBAN AZ ESETBEN KERESSE FEL KÖZPONTI ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAT, AMENNYIBEN FERTŐZŐ BETEGSÉGRE UTALÓ TÜNETEI VAGY PANASZAI NINCSENEK.

Figyelmébe ajánljuk, hogy a személyes egyeztetésen túl elektronikus úton is segítségünket kérheti egy, a MyMetLife fiókjából küldött levélben (Levél az ügyfélszolgálatnak), vagy az info@metlife.hu címünkre küldött emailben is.

A fentiekkel kapcsolatos szíves megértését és segítségét munkatársaink nevében is köszönjük!

Tisztelettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe 

Tisztelt Ügyfelünk!

Az ünnepi időszakra való tekintettel nyitvatartásunk a következők szerint módosul:

Telefonos ügyfélszolgálat:

  • December 7. (szombat): 8:00-16:00
  • December 14. (szombat): 8:00-16:00
  • December 24.-25.-26.-27.: zárva
  • December 31. (kedd): 8:00-15:00
  • Január 1. (szerda): zárva

 

Személyes ügyfélszolgálat:

  • December 7. (szombat): 8:30-16:00
  • December 14. (szombat): 8:30-16:00
  • December 24.-25.-26.-27.: zárva
  • December 31. (kedd): 8:30-15:00
  • Január 1. (szerda): zárva

 

Minden más napon a megszokott nyitvatartás mellett várjuk ügyfeleink megkeresését.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a korábban, 2019. október 31-én, MyMetLife tranzakcióval kapcsolatos levelünk tévesen került kiküldésre. Kérjük, hogy az abban szereplő tájékoztatásunkat vegye tárgytalannak, a levélben szereplő tranzakció nem került rögzítésre.

A felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!

Tisztelettel:

MetLife Ügyfélszolgálat

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. ügyfelei magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében informatikai rendszereiben fejlesztéseket fog végrehajtani. Ennek eredményeképpen 2019. október 31-ei hatállyal átmenetileg felfüggeszti a Díjneten keresztül történő internetbanki számlakiegyenlítési lehetőséget mindaddig, amíg a kapcsolódó fejlesztések le nem zárulnak.

 A fent leírtakra való tekintettel azon ügyfeleink, akik a Takarék Kereskedelmi Bank Zrt. díjnet rendszerén keresztül rendezték befizetéseiket, átmenetileg az alábbi fizetési módokat vehetik igénybe:

  • átutalás, melyhez számlaszámainkról ide kattintva tájékozódhat,
  • csekkes díjfizetés, melyhez telefonos ügyfélszolgálatunkon a +36 1 391 1300 telefonszámon vagy az info@metlife.hu címre elküldve igényelhet csekket.

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, hogy forduljon bizalommal személyes tanácsadójához, vagy Társaságunk ügyfélszolgálatához!

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Likviditási forint eszközalap (HUF) és a Balaton likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközérték számítása 2019. július 24-én tévesen került rögzítésre. Társaságunk a Likviditási forint eszközalap (HUF) és a Balaton likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközértékét a hiba feltárásától számított 30 napon belül, a mai napon, visszamenőleges hatállyal a jogszabályi előírásoknak megfelelően javította.

A javított nettó eszközértékek az érintett eszközalapokra a következőek:

Eszközalap

Dátum

Nettó eszközérték

Likviditási forint eszközalap (HUF)

2019.07.24

7 109 489 039  

Balaton likviditási forint eszközalap (HUF)

2019.07.24

903 861 498  

Likviditási forint eszközalap (HUF) és a Balaton likviditási forint eszközalap (HUF) helyes árfolyama az Befektetések menüpont alatt a Hozamvarázsló oldalon található.

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, hogy forduljon bizalommal személyes tanácsadójához, vagy Társaságunk ügyfélszolgálatához!

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket arról, hogy 2019. szeptember 17-én személyes ügyfélszolgálati irodánk a Duna Tower irodaház (1138 Budapest, Népfürdő utca 22.) földszintjéről az „A” épület 11. emeletére költözik. Az irodaház főbejáratánál található főrecepción a bejelentkezést követően várjuk Önöket megújult, exkluzív ügyfélszolgálati irodánkban.

 

Az ügyfélszolgálat költözése természetesen a nyitvatartási időt nem érinti, melyről további tájékoztatást a https://www.metlife.hu/ugyintezes/elerhetosegek/ oldalon talál.

Tisztelettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy orvosi asszisztencia partnerünk, az Advance Medical Hungary Kft. (székhely: 1092 Budapest, Köztelek u. 6., Cg.: 01-09-864388) cégneve Teladoc Hungary Tanácsadó és Szolgáltató Kft. módosult. A cégnév változása természetesen az érvényben lévő termékfeltételeket nem befolyásolja, az abban meghatározottak szerint, a korábban megszokott módon tudják igénybe venni az asszisztencia szolgáltatást.

Partnerünk elérhetőségei:

Teladoc Hungary Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
WEB: https://teladoc.hu/
E-mail: contact@teladoc.hu
Tel: +36 1 4611515
Fax: +36 1 4611516
Cím: 1092 Budapest, Köztelek utca 6. I. épület, 2. emelet

Tisztelettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Országgyűlés döntése alapján a Pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény módosításának értelmében az ügyfél-átvilágítási határidő 2019. október 31-re módosult. A törvénymódosításban foglalt értesítési kötelezettségnek eleget téve, Társaságunk ezúton ismételten értesíti ügyfeleit az azonosítási kötelezettségről.

AMENNYIBEN AZ ÜGYFÉL-AZONOSÍTÁSI KÖTELEZETTSÉGÉNEK MÁR ELEGET TETT, ÚGY KÉRJÜK, TEKINTSE JELEN TÁJÉKOZTATÁSUNKAT TÁRGYTALANNAK!

Tájékoztatjuk, hogy az adategyeztetés sikertelensége esetén a törvénymódosításban foglaltakra tekintettel, 2019. november 1. napjától Társaságunk bizonyos tranzakciókat, így különösen kifizetést sem tud az Ön részére teljesíteni.

Az adategyeztetés teljesítéséhez mire van szüksége a Biztosítónak?

-          A Tényleges Tulajdonosi és Kiemelt közszereplői nyilatkozatok hiánytalan kitöltése és aláírása, melyeket az alábbi linkre kattintva érhet el:

https://www.metlife.hu/ugyintezes/dokumentumtar/Szerzodesmodositassal/

-          Magánszemély esetén a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány, és lakcímkártya másolata

-          Jogi személy esetén az aláírási címpéldány, és a cégjegyzésre jogosult személyazonosító okmányainak másolata.

A fenti hiánytalanul kitöltött és aláírt nyomtatványokkal, személyazonosító okmányai egyikével és lakcímkártyával hol tudja elindítani az adategyeztetést?

-          Legkényelmesebb és leggyorsabb módja az adategyeztetésnek, ha mobiltelefonjával lefényképezve küldi el a hiánytalanuk kitöltött és aláírt nyomtatványokat, személyazonosító okmányai egyikét és lakcímkártyáját az info@metlife.hu email címünkre.

-          Személyes tanácsadóját felkeresve, személyes egyeztetés során.

-          Központi irodánkban személyesen, melynek elérhetőségét az alábbi oldalon találja: https://www.metlife.hu/ugyintezes/elerhetosegek/

-          Postai úton, a hiánytalanul kitöltött és aláírt nyomtatványokkal, személyazonosító okmányának és lakcímkártyájának másolatát postai úton, következő címünkre elküldve: 1558 Budapest, Pf. 187

Szíves együttműködését előre is köszönjük!

Tisztelettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe
2019. június 27.

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a MyMetLife ügyfélportálunk karbantartása befejeződött, az oldal ismételten elérhető.

Türelmüket köszönjük.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

2018. április 26.

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a MyMetLife ügyfélportálunkon jelenleg karbantartást végzünk, ezért a felület átmenetileg nem elérhető.

A karbantartás ideje alatt kérését, kérdését (egységáthelyezésre és díjmegosztási arány-módosítást is) elektronikus úton az info@metlife.hu email címünkre elküldheti, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Szíves türelmét köszönjük!

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

2018. április 26.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2019. február 8-án nyitvatartásunk a megszokottól rövidebb lesz:

2019. február 8.
Call Center: 8:00-12:30
Személyes ügyfélszolgálat: 8:30 – 12:30

2019. február 11-től a szokásos nyitvatartás szerint várjuk Önöket.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy pénteken (12.07.) a személyes ügyfélszolgálatunk 16.00 helyett, egyedi alkalommal 15.30-ig tart nyitva.

2018. december 4.

Üdvözlettel:

MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes- és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása a következő szerint változik a munkanap áthelyezés miatt:

2018. december 1-én (szombaton) személyes ügyfélszolgálatunk 8:30 és 16:00 között, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig 8:00 és 16:00 között nyitva tart.

Örömmel várjuk elektronikus levelét az éjjel-nappal elérhető info@metlife.hu címünkön is.

2018. november 30.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Luxus részvény eszközalap (HUF) nettó eszközérték számítása 2018. június 26. és 2018. október 15. között tévesen került rögzítésre. Társaságunk a Luxus részvény eszközalap (HUF) nettó eszközértékét a hiba feltárásától számított 30 napon belül, 2018.11.13-án, visszamenőleges hatállyal a jogszabályi előírásoknak megfelelően javította és a szükséges ügyfél jóváírásokat megtette.

A javított nettó eszközértékek az alábbi linken elérhetőek:

Tájékoztatás a Luxus részvény eszközalap nettó eszközérték számításáról

Luxus részvény eszközalap (HUF) helyes árfolyama az Ügyfélszolgálat menüpont alatt a Választható eszközalapok oldalon található.

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, hogy forduljon bizalommal személyes tanácsadójához, vagy Társaságunk ügyfélszolgálatához!

2018. november 14.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes- és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása a következő szerint változik az ünnepek miatt:

2018. november 1-jén (csütörtökön) és 2018. november 2-án (pénteken) ügyfélszolgálataink zárva lesznek.

A pihenőnapok alatt is örömmel várjuk elektronikus levelét az éjjel-nappal elérhető info@metlife.hu címünkön.

2018. október 26.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes- és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása a következő szerint változik a munkanap áthelyezés miatt:

2018. október 13-án (szombaton) személyes ügyfélszolgálatunk 8:30 és 16:00 között, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig 8:00 és 16:00 között nyitva tart.

Örömmel várjuk elektronikus levelét az éjjel-nappal elérhető info@metlife.hu címünkön is.

2018. október 12.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tájékoztatás a Double Diamond eszközalap árfolyamáról

Eszközalapok nettó eszközértékének változása

Tájékoztatás a Profitőr eszközalap futamidejének lejártáról 

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Igazgyöngy termékünk ügyfeleit, hogy a lejáratkor kiküldött egységkimutatásban - nyomdatechnikai hiba folytán - tévesen szerepelhet a kezdeti költség összege. Társaságunk kezdeti költségként erre a termékre 0 (azaz nulla) Forint összeget vont el, így minden ettől eltérő összeg hiba.

Megértésüket köszönjük és a felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézést kérünk!

2018. május 24.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Tájékoztatás a Double Diamond eszközalap árfolyamáról

Eszközalapok nettó eszközértékének változása

Tájékoztatás a Profitőr eszközalap futamidejének lejártáról 

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Igazgyöngy termékünk ügyfeleit, hogy a lejáratkor kiküldött egységkimutatásban - nyomdatechnikai hiba folytán - tévesen szerepelhet a kezdeti költség összege. Társaságunk kezdeti költségként erre a termékre 0 (azaz nulla) Forint összeget vont el, így minden ettől eltérő összeg hiba.

Megértésüket köszönjük és a felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézést kérünk!

2018. május 24.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes- és telefonos ügyfélszolgálatunk nyitvatartása a következő szerint változik a munkanapok áthelyezése miatt:

2018. április 21-én (szombaton) személyes ügyfélszolgálatunk 8:30 és 16:00 között, telefonos ügyfélszolgálatunk pedig 8:00 és 16:00 között nyitva tart.

2018. április 30-án (hétfőn) és 2018. május 1-jén (kedden) ügyfélszolgálataink zárva lesznek.

A pihenőnapok alatt is örömmel várjuk elektronikus levelét az éjjel-nappal elérhető info@metlife.hu címünkön.

2018. április 20.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelep

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartási munkálatok miatt a MyMetLife ügyfélportálunk korlátozott funkcionalitással érhető el.

A karbantartási munkálatok várhatóan 2018. április 8-án, 20:00 órakor fejeződnek be.

Kérdés vagy kérés esetén az éjjel-nappal nyitva álló info@metlife.hu email címünkön keresztül állunk rendelkezésére.

A felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

2018. április 8.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartási munkálatok miatt a MyMetLife ügyfélportálunk korlátozott funkcionalitással érhető el.

A karbantartási munkálatok várhatóan 2018. március 13-án, 16:00 órakor fejeződnek be.

Kérdés vagy kérés esetén az éjjel-nappal nyitva álló info@metlife.hu email címünkön keresztül állunk rendelkezésére.

A felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

2018. március 13.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartási munkálatok miatt a MyMetLife ügyfélportálunkra történő belépés 2018. március 3-án szombaton 06:00 és 15:00 óra között szünetel!

Kérdés vagy kérés esetén az éjjel-nappal nyitva álló info@metlife.hu email címünkön keresztül állunk rendelkezésére.

A felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

2018. február 27.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy MyMetLife felületünkön indított tranzakciók - a részleges visszavásárlás kivételével - ismét elérhetőek. A részleges visszavásárlásra vonatkozó megbízásait munkatársaink az info@metlife.hu címünkön továbbra is készséggel várják.

A felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

2018. február 7.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk és személyes, központi ügyfélszolgálati irodánk (1138 Budapest, Népfürdő u. 22.) 2018. február 9-én 16:00 helyett csak 13:00-ig lesz elérhető.

Kérdés esetén egyéb napokon a megszokott nyitvatartási időben, vagy az éjjel-nappal nyitva álló info@metlife.hu email címünkön keresztül állunk rendelkezésére.

Szíves türelmét és megértését köszönjük!

2018. január 31.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy eszközalapjaink összehasonlítása átmeneti technikai hiba miatt nem elérhető. Munkatársaink dolgoznak a hiba elhárításán, ennek megtörténtéig szíves türelmét kérjük!

2018. január 31.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy MyMetLife felületünkön indított tranzakciók átmeneti technikai hiba miatt nem teljesülnek. A hiba elhárításáig az info@metlife.hu címünkön állunk rendelkezésére ahol munkatársaink készséggel várják tranzakcióval kapcsolatos megbízásait is.

A felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

2018. január 31.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunk és személyes, központi ügyfélszolgálati irodánk (1138 Budapest, Népfürdő u. 22.) 2017. december 12-én 17:00 helyett csak 16:00-ig lesz elérhető.

Kérdés esetén egyéb napokon a megszokott nyitvatartási időben, vagy az éjjel-nappal nyitva álló info@metlife.hu email címünkön keresztül állunk rendelkezésére.

Szíves türelmét és megértését köszönjük!

2017. december 4.

Üdvözlettel:
MetLife Europe d.a.c. Magyarországi Fióktelepe

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a MyMetLife szolgáltatásunk fejlesztése kapcsán a felületünkön alkalmanként, egyedi technikai hibák merülhetnek fel. Munkatársaink mindent megtesznek a mihamarabbi javítás, és a MyMetLife zavartalan használatának biztosítása érdekében.

A javítás alatti, átmeneti időszakban kérését, kérdését elektronikus úton az info@metlife.hu email címünkre is elküldheti, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

Szíves türelmét és megértését köszönjük!

2017. november 27.

Metlife

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközérték számítása 2017. május 29. és 2017. július 19. között tévesen került rögzítésre. A hiba javítását követően a Likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközértékét, a hiba feltárásától számított 30 napon belül a mai napon, visszamenőleg javítottuk. A felmerült kényelmetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

A Likviditási forint eszközalap helyes árfolyama az Ügyfélszolgálat menüpont alatt a Választható eszközalapok oldalon tudja megtekinteni.

Amennyiben bármilyen további kérdése merül fel, kérjük, forduljon bizalommal személyes tanácsadójához, vagy ügyfélszolgálatunkhoz!

2017. október 17.

Metlife

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy MyMetLife internetes ügyfélportálunk ismételten elérhető.
Esetleges sikertelen belépés esetén kérjük töröljék a böngészőben tárolt előzményeket és a sütiket (cookie).

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.

2017. október 2.

MetLife

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a MyMetLife internetes ügyfélportálunk hibajavítás miatt jelenleg nem elérhető. Átmenetileg arra kérjük Önöket, elektronikus levél (info@metlife.hu) útján jelezzék, amennyiben tranzakciót kezdeményeznek.
A hiba javítása folyamatban van és pár napon belül megtörténik.

A MyMetLife oldalon indítandó  tranzakciókat – az Őrszem kivételével – Ügyfélszolgálatunk munkatársai manuálisan be tudják rögzíteni, amennyiben ügyfeleink erre a nyilvántartási rendszerünkben rögzített e-mail címükről  utasítást adnak.

Az alábbi főbb tranzakciókat tudják munkatársaink manuálisan rögzíteni a rendszerben:

- Egységáthelyezés (forrásalapok%, célalapok%);
- Díjmegosztási arány módosítás  (alap+%);
- MyPortfólió aktiválása;
- MyPortólió változtatása (elmozdulási arány %);
- Adminisztrációs költségszint változtatása;
- Visszavásárlás (VV), részleges visszavásárlás (RVV);
- Index mértékének változtatása

Az Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatásunkat sajnos nem tudjuk manuálisan sem aktiválni, erre megbízás nem vehető fel.

A kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük!

2017. szeptember 25.

MetLife

Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a K&H Befektetési Alapkezelő Zrt. (1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.) téves árfolyamközlése miatt a Likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközérték számítása 2016. október 19. és 2016. december 12. között tévesen került rögzítésre. A K&H Befektetési Alapkezelő Zrt. tájékoztatását követően Társaságunk a Likviditási forint eszközalap (HUF) nettó eszközértékét a hiba feltárásától számított 30 napon belül, a mai napon, visszamenőleges hatállyal a jogszabályi előírásoknak megfelelően javította.

A Likviditási forint eszközalap helyes árfolyama az Ügyfélszolgálat menüpont alatt a Választható eszközalapok oldalon található.

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, hogy forduljon bizalommal személyes tanácsadójához, vagy Társaságuk ügyfélszolgálatához!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a MyMetLife internetes ügyfélportálunkon rendszerkarbantartási munkálatokat végzünk 2017. április 7-8-a között, a rendszer várhatóan a következő időintervallumban nem lesz elérhető:

MyMetLife karbantartás:

2017. április 07. 24:00 - április 08. 24:00  (szombat)

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a biztosító által megállapított és a levont kamatadóról, illetve ehoról az igazolást 2016.01.26-án postáztuk ügyfeleink számára.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a biztosító által megállapított és a levont kamatadóról, illetve ehoról az igazolást 2016.01.26-án postáztuk ügyfeleink számára.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a MyMetLife internetes ügyfélportálunkon rendszerkarbantartási munkálatokat végzünk 2017. január 27-29-e között, a rendszer a következő időintervallumban nem lesz elérhető:

MyMetLife karbantartás:

2017. január 27. (péntek) 22:00 - 2017. január 29. (vasárnap) 22:00

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. január 20-án telefonos ügyfélszolgálatunk (06-1/391-1300) karbantartási munkálatok miatt csak korlátozott információadásra lesz képes. Január 23-tól ismét a megszokott módon várjuk telefonhívásaikat. E-mailjeiket továbbra is várjuk a info@metlife.hu címen.

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük!

MetLife

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a MyMetLife elnevezésű ügyfélportálunk rendszer karbantartási munkálatok miatt 2016. június 3-án pénteken 18:00 órától június 5. vasárnap 21:00 óráig nem lesz elérhető.

Az érintett időszak alatt felmerülő szerződéssel kapcsolatos tranzakciókat az info@metlife.hu email címre írt elektronikus levél formájában vagy faxon 06-1/ 391-1660 számon keresztül kezdeményezhetnek.

Szíves megértésüket ezúton is köszönjük!

MetLife

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a Nemzeti Hírközlési Hatóság rendelete alapján megszüntetésre kerülnek a vállalati kék számok. 
Ennek értelmében 2016. július 1-től társaságunknál is megszűnik az Ügyfélszolgálat kék száma (06-40/444-445), helyette a központi számot (06-1/391-1300) hívhatják majd ügyfeleink. 

Megértését köszönjük!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az április 18-i héten  rendszerkarbantartást  végzünk a MyMetLife ügyfélportálon, amely a következőt időintervallumban nem lesz elérhető: 

2016.04.20. szerda 21:00 – 24:00, illetve
2016.04.22. péntek 22:00 – 2016.04.23. szombat 8:00

Megértését előre is köszönjük!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2016.04.02-án rendszerkarbantartást végzünk a MyMetLife ügyfélportálon, amely a következőt időintervallumban nem lesz elérhető. 

MyMetLife karbantartás:
2016.04.02. (szombat) 18:00 – 2016.04.03. (vasárnap) 6:00 óra

Megértését előre is köszönjük!

Értesítjük, hogy a MyMetlife szolgáltatás karbantartás miatt 2015.12.05. (szombat) 19:00-tól előreláthatólag 12-24 órán át nem lesz elérhető! 

- Megértését köszönjük!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2015.október 23-án  Személyes Ügyfélszolgálatunk és Call Centerünk zárva tart Megértésüket köszönjük.