Lépjen be!

MyMetLife Ügyfélkapu

Kérdése van?

Hívjon minket a
(06-1) 391-1300
telefonszámon!

Irodáink

Szeretné felkeresni irodánkat?

Kattintson ide

Gyakran Ismételt Kérdések

Itt találhatnak válaszokat a leggyakrabban feltett kérdésekre biztosításokról, illetve a MetLife termékeiről és szolgáltatásairól.

    Milyen nagy a MetLife?

    A MetLife Inc. a világ vezető biztosítási programokat, életjáradék szolgáltatásokat és munkáltatói juttatásokat kínáló társasága, amely 90 millió ügyféllel rendelkezik. Leányvállalatain keresztül a MetLife vezető szerepet tölt be az Egyesült Államok, Japán, Latin Amerika, Ázsia, Európa és a Közel-Kelet piacain.

    Mióta tevékenykedik a MetLife a biztosítási iparágban?

    A világ számos pontján több mint 140 éve nyújtunk minőségi szolgáltatásokat az élet-és balesetbiztosítások területén. Ügyfeleink megelégedésével Magyarországon immáron több mint 20 éve 1990 óta működik társaságunk sikeresen és eredményesen.

    Mitől más a MetLife? Miért kellene a MetLife-ot választanom?

    Több mint 140 éves biztosítási és pénzügyi tapasztalatunk és kiterjedt nemzetközi jelenlétünk megkülönböztet minket másoktól. Nekünk a biztosítás szívügyünk, ami magas szintű ügyfélszolgálattal az ügyfelek igényeire szabott termék portfólióval és a nemzetközi trendek és piaci körülményekre történő gyors reagálással kombinálva alkot kerek egységet.  Üzletfejlesztéseink alapja az ügyfelek legmagasabb szintű kiszolgálása a világ bármely pontján. Egyéni és vállalati termékeink és munkatársaink szaktudása párosul azzal a nemzetközi tapasztalattal, amit értékesítési és adminisztrációs kollégáink a föld különböző pontjain ügyfeleink érdekében nyújtanak. Amennyiben szeretné bővebben megismerni szolgáltatásainkat, kérjük töltse ki a “kapcsolat” űrlapot és kollégáink megkeresik Önt.

    Milyen termékeket és szolgáltatásokat kínál az MetLife?

    Teljes körű élet-és balesetbiztosításokat kínálunk ügyfeleink valós igényeire szabottan. Tradicionális életbiztosítási programoktól – amelyek halál esetén szolgáltatnak –, befektetéssel kombinált életbiztosításokon át, nyugdíj vagy életpálya konstrukciókon keresztül hitelfedezeti megoldásokra, kritikus betegségekre, kórházi és egészségügyi szolgáltatásokra egyaránt kínálunk testre szabott módozatokat. Termékeink között egyéni, csoportos és vállalati ajánlatok is találhatók. Biztosítási programjainkról részletes tájékoztatást a „termékeink” címszó alatt talál. Ezen felül a  “kapcsolat” oldalon ha megadja elérhetőségét munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és szolgáltatásainkról kérésének megfelelően teljes körű információt nyújt.

    Életbiztosítást szeretnék kötni, de nem tudom, hogyan fogjak hozzá

    A legjobb helyre fordult. Mindenekelőtt gondolja végig, miről kellene gondoskodnia majd akkor, amikor ez esetleg nem áll már módjában. Továbbra is ugyanott fog lakni a családja, ahol eddig? Milyen rendszeres havi kiadásokat – pl. tandíjat, utazási költségeket, stb. – kell folyamatosan fedezni? Ne feledje, hogy számunkra egyedi a helyzete. Ezért annak érdekében, hogy segíthessünk, töltsön ki egy rövid „kérdőívet melynek alapján személyes tanácsadónk egy alkalmas időpontban felveszi majd Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszélhessék az igényeit. Ez az Ön számára semmilyen költséggel vagy kötelezettséggel nem jár. Minél előbb dönt, annál kedvezőbb áron kötheti meg a biztosítást.

    Mikor köthetek kockázati életbiztosítást?

    Az egyes termékek választhatóságának feltételei a kötvény típusától függenek. Tehát első lépésként tanulmányozza a „Termékeink” című részt, ahol megismerkedhet termékkínálatunkkal, valamint az egyes programok feltételeivel. Így elképzelést alkothat arról, hogy melyik megoldás lehet a legjobb az Ön és a családja számára. Ezt követően személyes tanácsadónk segítségével részletesebben is kidolgozhatja egyedi igényeit leginkább kielégítő konstrukciót. A tanácsadónkkal a legegyszerűbb módon úgy veheti fel a kapcsolatot, ha kitölti a „Termékeink” című rész végén található „ajánlatkérést”, melynek alapján egy alkalmas időpontban megkereshetjük Önt.

    Milyen fedezetet nyújtó életbiztosításra van szükségem?

    Ez mindig a saját egyéni körülményeitől függ. A szükséges fedezetet meghatározza például hozzátartozóinak száma, a havonta fizetendő kiadások és természetesen az életkora. Az Önnek leginkább megfelelő konstrukció kidolgozásának legegyszerűbb módja, ha egy rövid „ajánlatkérés” kitöltésével megbízást ad arra, hogy személyes tanácsadónk felvegye Önnel a kapcsolatot, és néhány kérdést feltéve segítsen meghatározni jelenlegi és jövőbeli igényeit. A beszélgetés minden esetben bizalmas, és az Ön számára semmilyen költséggel vagy kötelezettséggel nem jár. Várjuk jelentkezését!

    Van a kockázati életbiztosításnak visszavásárlási értéke?

    A kockázati életbiztosítás azt jelenti, hogy a biztosított szerződésben meghatározott időtartam alatt bekövetkező elhalálozása esetén a biztosító kifizeti a szerződésben meghatározott összeget a biztosított által megjelölt kedvezményezet számára. Mivel a befizetett biztosítási díjat teljes mértékben a biztosított védelmére fordítjuk, a kockázati életbiztosításnak nincs visszavásárlási értéke.

    Nekem luxusnak tűnik az életbiztosítás. Miért fizessem, amikor fontosabb dolgokra is költhetem a pénzemet?

    Az életbiztosítás az Önnek fontos dolgok – például a családja, az otthona és a jövedelme – védelmét szolgálja. Tehát sokkal inkább szükséglet, mintsem luxus. Az élet kiszámíthatatlan. Bár senki sem szeret azokra a kellemetlen eseményekre gondolni, amelyek mindenkivel megtörténhetnek, jobb, ha megtervezi az esetleges csapások kivédését. Ha szeretne személyes tanácsadónkkal elbeszélgetni arról, hogy milyen biztosításra lehet szüksége, töltsön ki egy „ajánlatkérést”, melynek alapján egy alkalmas időpontban felvehetjük Önnel a kapcsolatot. Személyes tanácsadónk minden kérdésére készségesen válaszol.

    Miért van szükségem életbiztosításra – és miért éppen most?

    Az életbiztosítás fő célja, hogy anyagi támogatást nyújtson mindazok számára, akik a biztosított halálának sajnálatos bekövetkezése esetén egyedül maradnak. A biztosító által fizetett összeg lehetővé teszi, hogy családja megtarthassa otthonát, elegendő pénzből gazdálkodhasson, és ki tudja fizetni a rezsi, tanulás, stb. költségeit.  Az életbiztosítás a megtakarítás egy formája is lehet, és olyan jövőbeli igények kielégítését szolgálhatja, mint gyermeke oktatása, leánya esküvője vagy a saját nyugdíjának kiegészítése, hogy az évek során elért életszínvonalát továbbra is fenntarthassa.

    Hogyan kössek egészségbiztosítást?

    Tanulmányozza a „Termékeink” című részt, ahol megismerkedhet termékkínálatunkkal, valamint a különböző biztosítások jellemzőivel. Miután sikerült eldöntenie, hogy melyik terméket szeretné, vagy a döntéshez segítségre lenne szüksége, akkor konzultáljon tanácsadó szakemberünkkel.

    Mit takar a kritikus betegségekre szóló betegségbiztosítás?

    A kritikus betegségekre szóló betegségbiztosítás arra az esetre nyújt védelmet a biztosított és szerettei számára, ha a biztosítottnál a felsorolt 32 betegség valamelyikét diagnosztizálnák. Ezen események bekövetkezésekor a társaság egyösszegben szolgáltat. Előnyei, hogy miközben a legmodernebb egészségügyi szolgáltatásokat veheti igénybe, pénzügyi kötelezettségei teljesítésére, valamint önállósága és megszokott életmódja fenntartására is marad elég pénze. A kritikus betegségekre szóló betegségbiztosítás fedezete olyan betegségekre terjed ki, mint a rák vagy a szívkoszorúér megbetegedések, amelyek kezelése költséges, és a felépülés hosszú. A biztosítás fedezete alá tartozó betegségek teljes felsorolását és a biztosítás előnyeinek részletezését megtalálhatja a „Termékeink” című részben.

    Milyen fedezetet nyújtó rokkantsági jövedelembiztosításra van szükségem?

    Ez mindig a saját egyéni körülményeitől függ. A szükséges fedezetet meghatározza például a havonta fedezendő kiadások és természetesen az életkora. Tisztában kell lennie azzal, hogy a rokkantsági jövedelembiztosítás az Ön jövedelmének csak egy részét tudja helyettesíteni. Tehát a leginkább megfelelő konstrukció kidolgozásának legegyszerűbb módja, ha felveszi velünk a kapcsolatot és felkészült személyes tanácsadónk segít kiválasztani az Ön számára legmegfelelőbb biztosítási konstrukciót. A beszélgetés minden esetben bizalmas, és az Ön számára semmilyen költséggel vagy kötelezettséggel nem jár. Várjuk jelentkezését!

    A munkáltatóm csoportos egészségbiztosítást kötött munkavállalóira. Szükségem van ezen kívül további biztosításra?

    Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy mire nyújt fedezetet a vállalat által kötött biztosítás az Ön esetében. Az ilyen biztosítások gyakran csak egy alap fedezetet nyújtanak, amely valószínűleg nem felel meg az Ön valamennyi igényének. Az választott fedezet mértéke és típusa mindig az egyéni körülményektől függ, mint például attól, hogy a biztosítás élettársára vagy gyermekeire is vonatkozzon.

    Vonatkozik a biztosítás a már fennálló betegségekre?

    A biztosítók többségéhez hasonlóan, mi sem kínálunk olyan biztosítást, amely a már fennálló betegségekre is fedezetet nyújtana. Azt ajánljuk azonban, hogy vegye fel a kapcsolatot személyes tanácsadónkkal, és beszéljék meg az Ön egyedi esetét. Amennyiben úgy dönt, hogy  kapcsolatban lép velünk tanácsadónk egy alkalmas időpontban visszahívja.

    Külföldön is biztosítva vagyok?

    Mivel valamennyi biztosításunk fedezete kiterjed az egész világra, biztos lehet abban, hogy bárhova utazik, a szerződésben foglaltaknak megfelelően szolgáltatást teljesítünk.

    Mindenféle egészségügyi probléma és betegség kezelésére kiterjed a biztosítás fedezete?

    Standard csoportos biztosításunk átfogó egészségügyi fedezetet nyújt. Más biztosítókhoz hasonlóan azonban nekünk is figyelembe kell vennünk az Ön egyéni körülményeit. Ha már fennálló betegsége, veleszületett rendellenessége vagy más természetű sajátos egészségügyi igényei vannak, ez befolyásolhatja a biztosított fedezetet. Az ilyen esetekre vonatkozóan a csoportos biztosítási kötvényben részletesen le van írva, hogy mire terjed ki a fedezet, melyek a konkrét kivételek, és mi a biztosítási szolgáltatások felső határa.

    Ha a családi változatot választom, valamennyi gyermekem biztosítva lesz?

    Természetesen. Biztosításaink fedezete 6 hónapos és 19 éves kor között valamennyi gyermekére kiterjed, de az ennél idősebb korú gyermekeire is kiterjeszthető, akár 23 éves korig, amennyiben gyermeke még nappali tagozatos tanuló.

    Köthetek olyan biztosítást, mely a házastársamra is vonatkozik?

    Igen. Termékek széles körét kínáljuk az Ön és családja itthoni és külföldi védelme érdekében.

    Több szolgáltatást kapok, ha a csoportos mellett egyéni biztosítást is kötök?

    A csoportos biztosítási szolgáltatásokat a munkáltatóval (mint kötvénytulajdonossal) kötött megállapodás keretében határozzuk meg. Az Önre vonatkozó csoportos biztosítás részleteiről munkáltatójától kaphat felvilágosítást. Ha úgy találja, hogy a csoportos biztosítás fedezete nem terjed ki az Ön számára fontos helyzetekre, akkor forduljon hozzánk, hogy megbeszélhessük, milyen egyéni biztosítás nyújtaná az igényelt védelmet. Ha szeretné megbeszélni, hogy milyen egyéni fedezet egészítené ki a legjobban az Önre vonatkozó csoportos biztosítás által nyújtott fedezetet, akkor nem kell mást tennie, mint felvenni velünk a kapcsolatot és személyes tanácsadónk visszahívja. A beszélgetés bizalmas, és Önnek nem jelent külön költséget.

    Mitől függ, hogy a csoportos egészségbiztosítás fedezete kiterjed-e rám?

    Mivel a vállalati egészségbiztosítást a vállalat köti, a munkáltatójával közösen határozzuk meg, hogy kire terjed ki a csoportos biztosítás fedezete. A munkáltató szinte minden esetben az összes aktív munkavállalóra ki szokta terjeszteni a fedezetet. Ha tudni szeretné, hogy mit kínál Önnek a csoportos biztosítás, forduljon közvetlenül munkáltatója humán erőforrás gazdálkodási osztályához!

    A munkáltatóm csoportos egészségbiztosítást kötött munkavállalóira. Szükségem van ezen kívül további biztosításra?

    Mindenekelőtt ellenőrizze, hogy mire nyújt fedezetet a vállalat által kötött biztosítás az Ön esetében. Az ilyen biztosítások gyakran csak egy alapvető fedezetet nyújtanak, amely valószínűleg nem felel meg az Ön valamennyi igényének. A választott fedezet mértéke és típusa mindig az egyéni körülményektől függ, mint például attól, hogy a biztosítás élettársára vagy gyermekeire is vonatkozzon.

    Több egészségügyi problémához kapcsolódó egészségügyi kiadások is összevonhatók egyetlen követelésben?

    Igen. Ez teljesen rendben van, ha szükséges. Fontos azonban, hogy a benyújtott követelésben minden költség esetén szerepeljenek az előírt részletek, a követeléseket feldolgozó munkatársaink pedig majd gondoskodnak a biztosítási összeg megfelelő megosztásáról.

    Csoportos biztosítás esetén milyen határidőn belül kell a biztosítottaknak a biztosítási kárigényeiket benyújtaniuk?

    Csoportos biztosítás esetén azt ajánljuk, hogy az érintett biztosított értesítse a biztosítót, szolgáltatási igényét pedig minél előbb nyújtsa be a biztosítási esemény bekövetkezése után. Természetesen tudatában vagyunk annak, hogy ez nem mindig lehetséges, ezért kérjük, hogy kárigényeiket a biztosítási esemény felmerülését követően haladéktalanul szíveskedjenek benyújtani.

    Mennyi időn belül teljesítik a biztosítottak kárigényeit?

    A kárigényhez kapcsolódó valamennyi, hiánytalan dokumentum kézhezvételét követően 15 napon belül dolgozzuk fel a kárigényeket. 

    Magyarországon kívüli orvosi kezelés költségeire is kiterjed a biztosítás fedezete?

    A fedezet földrajzi határa bárhogy meghatározható az adott cég kívánságainak megfelelően. Igénytől függően helyi, regionális és az egész világra kiterjedő fedezetet kínálunk. Amennyiben utazni készül, fontos, hogy munkáltatójával egyeztesse, milyen földrajzi területre terjed ki a biztosítás fedezete az Ön esetében.

    Milyen követelményeknek kell megfelelniük a Magyarországon kívüli orvosi kezelésben részesülő tagoknak?

    Ahhoz, hogy a fedezet Magyarországon kívül kapott orvosi kezelésre is kiterjedjen, az alapbiztosításnak lehetőséget kell nyújtania a fedezet kiterjesztésére Magyarországon túlra. A fedezet akkor terjed ki Magyarországon kívül kapott orvosi kezelésre, ha az ország, ahol a kezelést kapta, a biztosítás fedezete alá tartozó földrajzi területen belül található.

    A munkáltatómon keresztül vagyok biztosítva. Kiterjeszthető ennek a biztosításnak a fedezete a családomra, illetve növelhetem a biztosítás fedezetét?

    A csoportos biztosítás fedezetét és szolgáltatásait a munkáltatóval (mint kötvénytulajdonossal) kötött megállapodás keretében határozzuk meg. Ha a munkáltató úgy rendelkezett, hogy a fedezet a családtagokra is kiterjeszthető, akkor bármely családtagjára kérheti a fedezet kiterjesztését. Ha a munkáltatóval kötött biztosítás fedezete nem terjeszthető ki a családtagokra vagy nem emelhető, Ön azonban ezt szeretné, akkor beszélje meg személyes tanácsadónkkal, hogy milyen konstrukció felelne meg a leginkább az igényeinek.

    Biztosítást szeretnék kötni, de vajon megengedhetem magamnak?

    Ha a biztosítás költségei miatt aggódik, akkor képzelje el, hogy mi történhet akkor, ha nincs biztosítása. Ki gondoskodna a családjáról, ha nem tudna dolgozni? Ki fizetné a jelzálogkölcsönt? Ki fedezné a gyerekek iskoláztatását? Mivel nagyon sokféle szintű biztosítás közül választhat, mindig van lehetőség arra, hogy egy olyan konstrukcióval kezdje, amit nem tart túl drágának, és amikor úgy érzi, hogy többet is megengedhet magának, akkor növelheti a védelmet. Gondoljon arra, hogy a biztosítás segítségével az egész jövedelmét megvédheti úgy, hogy annak csak egy kis hányadát kell erre a célra költenie. Professzionális biztosítási tanácsadóink segítenek pontosabb képet alkotni az igényeiről. Ha szeretné, hogy egyikük egy alkalmas időpontban térítésmentesen felkeresse Önt, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot. Mindig örömmel állunk a szolgálatára.

    Csökkenthetem a fedezetet?

    Amennyiben a terveiről és a lehetséges alternatívákról egyeztetni szeretne, ügyfélszolgálatunk képviselői készségesen állnak a rendelkezésére. Ha biztosításán változtatni szeretne, vagy a MetLife személyes tanácsadójával kíván beszélni, hívja ügyfélszolgálatunkat a 459 7500-án vagy Magyarországon kívül a +36 1 459 7500 –ás telefonszámon.

    Hogyan frissíthetem a személyes adataimat?

    Adatait nagyon könnyen és gyorsan frissítheti. Az adatokban bekövetkező változás esetén ezt feltétlenül meg kell tennie ahhoz, hogy biztosítása napra kész maradhasson. Az „Ügyfélszolgálat” című részből töltse le és nyomtassa ki a „Módosítási kérelem” című nyomtatványt, vagy egyszerűen faxoljon el egy adatváltoztatási kérelmet a 459 7529 számra. A biztosítónak küldött üzeneteken mindig tüntesse fel a biztosítási kötvény számát.

    Milyen gyakran kell biztosítási díjat fizetnem?

    Biztosítása típusától függően havonta, negyedévente, félévente vagy akár évente is fizetheti a biztosítási díjat. Az úgynevezett „egyszeri díjas” biztosításoknál csak egyszer kell díjat fizetni. A fizetési időszakot saját helyzetétől és anyagi lehetőségeitől függően Ön választhatja meg.

    Ezen kívül többféle lehetőséget kínálunk a befizetés módját illetően is, amely történhet:
    • banki átutalással, vagy
    • csekkes befizetéssel

    Milyen gyakran vizsgáljam felül a biztosításomat?

    Érdemes rendszeresen, legalább évente egyszer ellenőrizni a fedezet megfelelőségét. Ha gyorsan változnak a dolgok az életében, például házasságot köt, lakhelyet változtat, bővíti a vállalkozását, stb. akkor ajánlott gyakrabban megtenni ugyanezt. Ami azt illeti, ha olyan nagy változás következik be az életében, mint egy házasság vagy egy gyermek születése, akkor feltétlenül meg kell győződnie arról, hogy a biztosítás fedezete megfelel az új helyzetnek.

    Elmulasztottam befizetni a biztosítási díjamat, mi a teendő?

    Ha elmulasztotta befizetését és aggódik amiatt, hogy kötvénye érvényét veszti, azonnal lépjen velünk kapcsolatba. A legtöbb esetben egyszerűen vissza tudjuk állítani biztosításának érvényességét anélkül, hogy Önt bármilyen veszteség érné.

    Hogyan nyújthatok be kárigényt?

    A szolgáltatási igény benyújtásával kapcsolatos valamennyi tudnivalót megtalálhatja a szolgáltatási igényekről szóló részben, a „Ügyfélszolgálat” címszó alatt. Bár megpróbáltuk a lehető legkönnyebbé tenni a folyamatot, mindig győződjön meg arról, hogy a megfelelő eljárást követi, mivel az egyes lépések és a szükséges dokumentumok a biztosítás típusától függően kissé különbözőek lehetnek. Ha a követeléssel vagy a folyamattal kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, hívja ügyfélszolgálatunk képviselőjét Magyarországon belül a 459 7500-án, Magyarországon kívül a +36 1 459 7500 -ás telefonszámon.

    Elmulasztottam befizetni a biztosítási díjamat, mi a teendő?

    Annak érdekében, hogy szolgáltatási igénye minél gyorsabban feldolgozásra kerülhessen, kérjük, hogy a biztosítási esemény bekövetkezését követő 8 naptári napon belül személyesen vagy az Ön képviseletében eljáró személyen keresztül értesítse a biztosítót a kárigény felmerüléséről. Mivel próbáljuk minél egyszerűbbé tenni a folyamatot, a kárigényt levélben, faxon, telefonon vagy e-mailen is benyújthatók. A kárigény kezelésének lépésről lépésre történő leírását a kárigényről szóló részben találja. Kérjük, mindig győződjön meg arról, hogy a megfelelő eljárást követi, mivel az egyes lépések és a szükséges dokumentumok a biztosítás típusától függően kissé különbözőek lehetnek.

    Miért érdemes igényelnie MyMetLife hozzáférést?

    A MyMetLife, ingyenes online szolgáltatási rendszerünk, amely segítségével egyszerűen, akár otthonából intézheti biztosításai portólió-menedzsmentjét.

    Milyen műveleteket hajthat végre?

    Hogyan kaphat MyMetLife hozzáférést?

    Amennyiben szerződése megkötésekor nem kötött MyMetLife szerződést, úgy az alábbi módon igényelhet:
    A "Letölthető dokumentumok" menüpontra kattintva letöltheti a MyMetLife szerződést, amely kinyomtatása, aláírása és visszaküldése után, 15 napon belül e-mailen megkapja hozzáférését a MyMetLife Ügyfélkapuhoz.

    Ezután a MyMetLife felhasználójaként biztonságos, dupla jelszavas (részben SMS alapú) belépéssel az gyorsan és hatékonyan végezheti el a kívánt műveleteket szerződéseivel kapcsolatban.
     

    Hogyan állíthatja be az Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatást?

    A biztosítások piacán egyedülálló „Őrszem” árfolyamfigyelő szolgáltatásunk segíti Önt abban, hogy befektetett tőkéjét és befektetése felhalmozott hozamát megvédje az esetleges árfolyam-ingadozásoktól, illetve kihasználhassa az árfolyamok emelkedését.

    Tudjon meg mindent az Őrszemről - olvassa el  árfolyamfigyelő összefoglalónkat, amelyben minden kérdésére választ kaphat!

    Őrszem Kisokos

    Mikor ajánljuk Önnek?

    Tudnivalók

    Amennyiben Ön már használja az ingyenes Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatásunkat, javasoljuk, hogy rendszeresen vizsgálja meg beállításait és aktuális portfólió összetételét! Beállításait igazítsa kockázattűrő képességéhez és időbeni céljaihoz.
    Az Őrszem szolgáltatás árfolyamfigyelő határértékeinek nem az Ön igényeihez igazodó beállításai, illetve az aktiválást követő időszak elméleti nyereségének esetleges elmaradása miatti felelősség kizárólag a szerződőt terheli.

     

  •  
    • Őrszem árfolyamfigyelő szolgáltatás beállítása
    • Eszközalap-megosztás módosítása
      Megváltoztathatja befektetéseinek jövőbeni összeállítását, azaz a befektetési eszközalapok arányát.
    • Egységáthelyezés
      A személyes befektetési csomagjában lévő befektetési egységeit más befektetési eszközalap(ok)ba helyezheti át.
    • Indexálás (értékkövetés) elutasítása
      Visszautasíthatja az indexálást, így biztosítása rendszeres díja nem változik.
    • Személyes adatok változtatása
      Bejelentheti levelezési cím, e-mail cím vagy telefonszám változását, hogy elérhessük Önt és tájékoztathassuk szerződései aktuális állapotáról.
    • Befektetési egységek aktuális értéke
      Megismerheti a szerződések adott napon érvényes, az Ön alszámláin nyilvántartott aktuális értékét.
    • Ha hatékonyan minimalizálná a befektetésével járó esetleges kockázatokat, és szeretné kihasználni az eszközalapjainkban rejlő hozam-lehetőségeket.
    • Ha nem szeretné nap mint nap nyomon követni az árfolyamok alakulását
    • Két típusú árfolyamfigyelő szolgáltatás választható
      1. Díjmentes SMS figyelmeztetést kérhet arra az esetre, ha a kiválasztott eszközalap(ok) teljesítménye az Ön által beállított mértéket meghaladóan növekszik, vagy csökken.
      2. Regisztrálhat automatikus szolgáltatásunkra, amelynél kizárólag árfolyam-csökkenés esetén, SMS értesítés mellett, az egységáthelyezést is automatikusan elvégezzük Ön helyett, az Ön által korábban beállított paramétereknek megfelelően.
    • Amennyiben egységáthelyezésre kerül sor, továbbra is figyeljük annak az eszközalapnak az árfolyamát, amelyből kivonta megtakarítását. Ha az eszközalap árfolyam-növekedése ezután elér egy előre megadott mértéket, SMS-ben hívjuk fel a figyelmét arra, hogy az adott eszközalap ismét növekedési pályára állt, és érdemes lehet Önnek új befektetéseket indítani ebbe az eszközalapba.